Podařilo se vám trefit nějaký pěkný tiket podaný u Tipsportu a nyní byste si ho chtěli nechat vyplatit? Žádný problém! Připravili jsme pro vás podrobný návod, jak na Tipsport vyplacení tiketu. Tento návod obsahuje informace o vyplacení tiketu na internetu i v kamenných pobočkách Tipsportu (respektive Chance). V následujícím článku najdete návod také pro situace, kdy dojde k uzavření kamenných poboček, jako se to stalo při pandemii koronaviru.
Pakliže jste svůj tiket podali v online sázkové kanceláři Tipsport, potom vyplacení tiketu nemusíte vůbec řešit. Vyplacení tiketu v online sázkové kanceláři totiž probíhá zcela automaticky, tzn. že s drobným odstupem od daného zápasu vám výhra z tiketu přistane přímo na vašem Tipkontu. Z něj si potom peníze můžete vybrat běžným způsobem.
Samozřejmě i bookmakeři jsou jenom lidi a ti jak známo dělají chyby. Proto se při vyplacení tiketu u Tipsportu občas mohou vyskytnout nějaké potíže. Potíže při vyplácení tiketů nejsou běžné, ale člověk na ně narazit může, proto vám přinášíme rady, jak v jednotlivých situacích postupovat.
Pakliže váš tiket byl vyhodnocený špatně (tzn. bookmaker ho vyhodnotil jako proherní, ačkoliv měl vzhledem ke skutečnému skóre vyhrát), měli byste nejprve zkontrolovat, zdali jste se nechytili do pasti některým asijským handicapům, over/under nebo zdali zpětně nebyly opraveny některé údaje (například počet střel na bránu, střelec gólu atd.). Tipsport přebírá vždy oficiální údaje daných lig, které se mohou lišit od zápasových statistik.
Pokud se během základní kontroly údajů přesvědčíte o tom, že tiket je vyhodnocený špatně, potom nezbývá než kontaktovat zákaznickou podporu Tipsportu. Pro rychlou reklamaci tiketu můžete využít přímo k tomu určený email: reklamace@tipsport.cz, případně kliknout na možnost „reklamovat tiket“ umístěnou přímo na vámi podaném tiketu (viz obrázek). Po kliknutí na tuto možnost se tiket zařadí do fronty k přezkoumání pracovníky Tipsportu. Po vyhodnocení reklamace budete informováni skrze email i skrze informační centrum na vašem Tipkontu.
Někdy se stane, že podmět na přezkoumání vyhodnocení daného tiketu (sázkové příležitosti) podá někdo před vámi. K opravě na vašem tiketu (a potažmo sázkovém účtu) pak dojde automaticky. A to ještě dříve, než se o chybě vůbec dozvíte. I o této skutečnosti budete informováni na vašem účtu u Tipsportu.
Toto není zase taková chyba. Tipsport má totiž v podmínkách přímo uvedeno, že na vyhodnocení některých sázkových příležitostí se může čekat o něco déle. Ani nemluvě o faktu, že tato sázková kancelář zápasy obvykle vyhodnocuje velice rychle. Někteří netrpělivější sázkaři jsou ovšem delší prodlevou při vyhodnocení znepokojení, proto je třeba ji zmínit.
Delší prodleva nejčastěji vzniká v případě, kdy si člověk vsadí na zápas, který je následně odložen, nebo který je kvůli nepříznivým povětrnostním podmínkám přerušen. V těchto situacích Tipsport čeká několik dní, zdali zápas nebude dohrán běžným způsobem. Pokud se zápas ve stanovené lhůtě nedohraje, Tipsport vrátí peníze. V opačném případě je sázková příležitost vyhodnocena zcela běžným způsobem.
Při sázce na pobočce Tipsportu byste se nejprve měli ujistit, zdali je váš tiket skutečně výherní (abyste si ušetřili případnou cestu na pobočku). V tom vám pomůže návod na kontrolu tiketu u Tipsportu. Pokud při kontrole tiketu přijdete na to, že váš tiket je skutečně výherní, můžete navštívit jakoukoliv pobočku Tipsportu a svou výhru vybrat.
Přitom platí, že pokud se jedná o výhry v maximální výši do několika tisíc, můžete tiket vybrat bez ohlášení. V případě vyšších výher byste se nejprve měli ohlásit. Pouze tak zajistíte, že pobočka bude mít pro výplatu dostatek peněz. V případě šesticiferných výher se potom finance vyplácejí výhradně na účet výherce. V těchto případech byste měli kontaktovat zákaznickou podporu sázkové kanceláře Tipsport, která vám poradí, jak postupovat.
V případě, že dojde k dlouhodobějšímu uzavření kamenných poboček, jako se to stalo během pandemii koronaviru, můžete pro vyplacení tiketu podaného v kamenné pobočce využít nově vzniklý způsob vyplacení skrze Žádost o výplatu výhry z důvodu povinného uzavření pobočky.
Tuto žádost si můžete stáhnout na stránkách sázkové kanceláři Tipsport. V žádosti je třeba doplnit všechny požadované údaje včetně vašeho jména, bydliště, čísla tiketu, vkladu, požadované výplaty a bankovního účtu, na který chcete výhru poslat. Žádost následně dáte do obálky, kterou označíte nadpisem „Audit“ a odešlete na adresu sázkové kanceláře Tipsport (Tipsport a.s., Politických vězňů 156, Beroun, 266 01), případně ji naskenujete a pošlete na email dokumenty@tipsport.cz.
Tipsport vyplácení tiketu je velmi snadné a to i v neočekávaných situacích jako je koronavirová pandemie. Přitom platí, že pokud narazíte na jakoukoliv překážku, měli byste informovat zákaznickou podporu Tipsportu, která vám ráda se vším poradí.